Long time no see

Tjena! har inte haft tid att skriva här, och så försvann min USB-sladd.. men gulligt av er att fortfarande gå in här :) men ja, helgen var fin! fikade med mina bästa <3 längesen vi var tillsammans alla fyra, kändes lite som vi var i SATC när vi gick där i stan :) sen gick vi hem till A-K och såg melodifestivalen, trogna svenskar och schlagernördar som man är. dåligt att anna vann, dåligt! hennes låt var ju tråkig. salem skulle vunnit. hihi dog åt björn gustavsson som "spelade" i bakgrunden. sen gick vi hem till pontus, mycket trevligt! men tyvärr satte dom på en skräckfilm sen, och jag skulle gå hem själv i mörkret.. mys!

Idag var jag inne i stan med hannie och astrid och letade klänning till fredag. hittade ingen bra, men köpte en somrig topp istället från Gina. nej, nu ska jag och min syster se The Holiday, den är så himla gullig.

vi tog lite bilder i fredags på rasten, när det var så fint väder. enjoy!

emmsi svensson <3

Hannieee

"fredagens outfit"

förbjuden bild på dom bästa men ni är så söta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0