det är VÅÅÅÅÅÅR :D

Heej! den här dagen har vart chill för oss som läser historia A! först hade vi ingen lektion, så då gick jag, Hannie & Hoey runt till några klasser och gav dom formulär om vår företagssak. det var lite pinsamt måste jag säga, att gå in där och vara som lärare för treor. haha.

sen efter en timmes föreläsning (och en timmes spanande för mig och Hoey), åkte vi alla in till stan och åt lunch på Pizza Hut! det var riktigt najs, men jag tror dom lagt nåt i maten för jag kunde inte sluta skratta... emmzor vann i alla fall helt klart pizzatävlingen med 6 bitar. muséet gick snabbt så vi slutade tidigt. då gick hannie, jag och mickis runt på stan. jag köpte en jättefin bikini, och det var suuuperfint väder så man kunde gå runt i glassisar. mickis såg ut som Edward i twilight i sina och det är en komplimang ;) nej, nu ska jag plugga och sen ut och röra på mig! ciao bellas! 


coolingarna

la bikini

och så har jag en glad nyhet till er alla, jag är gravid, jajamensan jappjapp!

Kommentarer
Postat av: Hoey

hahahahhaah stine, proffee!!

2010-03-30 @ 21:23:55
Postat av: Mikaela

Oj det måste ha hänt ngt inne i provrummet, innan var ju magen platt :O ;)

2010-03-30 @ 21:41:32
URL: http://mkeela.blogg.se/
Postat av: Amalia

HAHAHAHAAAA

2010-03-30 @ 22:25:08
Postat av: HANNNAAAA

HAAAAAAAhahaha va de jajamensan jappjapp som fixa biffen också eller??

2010-03-31 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0