Tjena kexet, här står du och smular!

Heej :) var med astrid och AK efter skolan idag. astrid hade kladdkaka hemma hos sig, så vi fikade och var allmänt mogna och busringde till folk. haha.. 
läste precis lite i min julklapp, raggningsboken! langar en fin bild och några sköna repliker som jag hoppas ingen nånsin kommer använda på mig x)

"Du måste vara trött i benen! du har ju sprungit runt i mitt huvud hela dan"
"Du är ju på allas läppar, så varför inte på mina?"
"Jag skulle gärna bjuda dig på en drink, men jag skulle bli så avundsjuk på glaset"
"Min farsa är rik.. ska vi hångla?"
"Dina läppar smakar vin och ikväll vill jag bli berusad"
"Här är jag! Vad är dina andra två önskningar?"
"Dagens ord är ben. Ska vi inte gå hem till mig och sära på begreppet?"


Kommentarer
Postat av: Amalia

HAHAHA

AHAHAHAHAHAHAHAHAZHHA

HAHAHAHAHAA

DEN SISTA ÄGDE!!! XD

2010-03-24 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0