Traktorer <3 mig, astrid (och mickis)

GUD, jag känner mig helt utvilad! har nog aldrig hänt en skoldag. gick och lade mig kvart över elva igår, det är såå bra för mig:)

men min dag i stora drag: var med astrid efter skolan. påvägen hem tutar en traktor på oss, haha inte första gången det händer heller. vad är det med traktorer egentligen? när vi kommer hem går gick vi in på chatt-roulette, satt där hur länge som helst och doog åt det. vi pratade faktiskt jättelänge med en gullig spanjor, haha. och fick veta två bra nyheter utav Hoey! blev då rastlös och sprang hela vägen till Friskis istället för att gå. och där stötte jag på emmzor och Mickis som var lite röda i nyllet av hård träning, gooood work! sen försökte jag lösa min klädkris hemma hos ylva. min dag i stora drag, nightie :) by the way, emzooor glöm inte kjolen imorrn <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0