Torsdag

Heej, kom ganska nyss hem från mina nya grannar. har vart barnvakt åt deras 3-åring och 5-åring, urgulliga är dom! haha det första den 3-åriga tjejen sa till mig var: "vet du vad... killen som jag är kääär i.... han är inte kär i mig längre..." sööt. men wihoo, jag har ett jobb som går ut på att leka kurragömma, rita teckningar och kolla på film! annars har jag vart med flumm-arnarna astrid och ylva efter skolan, de var inte lite kuul!

ska ut och röra på mig lite nu, sen SOVA. sjukligt trött efter att ha pluggat sent igårkväll, men nu är Layout-provet över, good! och imorrn är det FREDAG <3 kommer bara ha gått tre dagar i skolan den här veckan, skönt de!


Only for you Stalin, vill du smaka?! (hehe, intern...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0