14 maj

Tjo!
Var med friends igårkväll & sen spendera jag natten hos Astrid, det var kul :) Vi pratade jättelänge och plötsligt var klockan fyra på morgonen. Sen behövde vi gå upp fyra timmar senare. Jag orkade inte ta med mig andra kläder, så jag gick hem med pyamas och borstade tänderna samtidigt. Haha, måste sett kul ut. The reason att vi gick upp så tidigt är att jag ska ta cinderellan till Möja om två timmar. Jag är själv hemma (niice!) för min familj är ute i skärgårn så jag hade en riktigt zzpårad fekke hemma igår. Not. haha, men min mamma tror det. Nej men det är helt underbart att vara hemma själv, spelar musik på HÖGSTA volym nu, och DET är NAJS :D

HA EN BRA KRISTI ;) <3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0