2 maj

Tjo!
Valborg var ganska kul faktiskt! :) vi var nere vid brasan en bra stund och sen gick vi till AK, där hennes granne hade storfest. vi råkade bl.a. störa några killar som stod och pissade och sen försökte vi locka över alla till AK's hus istället genom att låta vår älskade peter dansa i fönstret, så att det såg ut som att vi också hade en fest hahaha. jag DOG. Hanna, dina kommentarer var att to die for;) 

Annars kom jag ganska nyss hem från en helgalen, flummig kväll med dom bästa tjejerna. Vi åkte till Rösjön för att träffa Fridas kompis+hans kompisar där dom grillade. SJälva resan dit var roligare än att vara där haha. Vi trodde vi var helt ute och cyklade när vi hamnade ute i en mörk, läskig skog som vi var säkra på att en våldtäktsman skulle hoppa fram ifrån. men sen hittade vi, och vi hann vara där en kort stund innan sista bussen hem gick igen. haha. fail. x)


Bilden hör inte alls ihop med inlägget men min kamera är sönder x) den är från förra helgen från GossipGirl-middan, galeen min! natti <3 

Kommentarer
Postat av: Amalia

HAHAHA ÅHH UNDERBrt FLUUUUUUUMMIG KVÄLL XD <333

2010-05-02 @ 15:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0