Brevet med stort B.

Som en liten fortsättning på det förra inlägget ska jag skriva hur min helg slutade... Jag och min familj kom hem, hade precis lämnat väskorna på rummet. Pappa ropar:

- Stine! Kom ner, du har fått brev. Det är från EF! Jag tror att du vill läsa det..!

Japp, där låg brevet jag väntat på så länge! Nu äntligen har jag fått reda på vart jag ska bo i ett år: someplace unknown called Louisville. Mina föräldrar heter Mike och Lisa, och mina systrar Tabatha och Danielle. En 92a och en 94a. Exciting! Jag ska gå i Louisville High School :) Gaah, vill veta mer! Tre månader kvar..




Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha jag blir ju taggad jag följer med till HIGH SCHOOL :D :D

2010-05-17 @ 08:51:20
URL: http://blogg.veckorevyn.com/julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0