Det är seriöst sommar nu.

Vet inte hur, men plötsligt är det SKITVARMT! det är typ ryssvärmen som kommit in över vårt avlånga land eller nåt. Kan det bli bättre, 23 grader och sol?! Gaah, har känt mig lycklig hela dan för att det är så fint väder :D Vi var ute och solade på rasten, som typ resten av alla i skolan, och gissa om jag önskade att jag hade valt shorts istället för jeans?

Efter skolis åkte jag in till stan med Astrid, behövde fixa lite EF-papper. Där träffade vi även Ellen och fikade i Kungsträdgården. Det var supermysigt, med dom kan man ju inte ha tråkigt. Även där stekte solen, sommaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :)


Här skulle det sitta en bild från Julias blogg som jag tänkte sno, hehehe, den när vi solar på rasten idag. men eftersom det är nån himla bmp-fil så går det inte. Istället lägger jag upp en fett ful bild på Julia som hämnd. xoxo, you know you love me.


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAH taaaack för den din bajjamajjaaaaaaa ;) kan mmsa bilden sen till diiiiiig om du är snääääll bebiiiis :D

2010-05-18 @ 09:01:21
URL: http://blogg.veckorevyn.com/julia
Postat av: Julia

du kan också spra bilden på din dator sen öppna i paint och ändra till jpeg om du vill det ;)

2010-05-18 @ 09:05:17
URL: http://blogg.veckorevyn.com/julia
Postat av: Stine

ehh kan prova haha, är lite retard på datorer.. men taack julia <3

2010-05-19 @ 00:02:56
URL: http://stiine24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0