DET ÄR SNART SOMMAR

Sho bres! Slarvar med bloggishen, men jag har inte pallat och så har det vart en stressig vecka med en massa prov. Igår var Gåsruset också. Jag är nöööjd för jag kom tvåa utav alla tjejer i skolan :) älskar när killar skrek "men kom igen då, du kan ju inte bli slagen av en TJEJ!", då kuta man ännu mer ju haha. nu är min kamera lagad förresten, så nu kan jag ladda över pics =)

Det här är en av dom bästa tiderna på året, när det nästan är sommar! Höjdpunkterna den senaste tiden har vart en mysig grillkväll vid Edsviken, kan bara tillägga att Magnus och Adde badade i vattnet då, galningar. Tjejmiddag, fika i stan med Astrid, biokvällar, Anne Ahl och chillkvällar med kompisar. a w e s o m e 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0