Stafett-SM

Var som sagt på Stafett-SM i helgen i Norrtälje, med laget :D Jag älskar den här taggade känslan på en tävling, när det är mycket folk där och man bara vill springa allt man kan! I lördags vare skitkallt och ösregnade men vi körde ändå såklart :D Vi gick dock inte vidare. I söndags var det stekhett och soligt, så vi passade på att sola och chilla i gräset också (därför är jag brun, mickis). På själva stafetten blev det fel när jag skulle ta emot pinnen, vi blev inte diskade eller så men det gick segare.. vart ganska besviken, men det kommer fler tävlingar! Vi har även bondat lite med täbys herrlag haha, träffat haklappspojkarna och vart förbi ett cocosboll-stopp och köpt två lådor cocosbollar. Kul helg! <3


Ellen, jag, Malin och Annzor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0